Tavaszi tésztasaláta

Színes, ízletes, laktató vega egytálétel.

Van az úgy, hogy szorít az idő, de mégis inkább valamilyen főtt ételre vágysz. Ilyenkor a tésztasaláta igazán remek ötlet. Lehet ebéd, vagy vacsora, de akár munkába is csomagolhatsz belőle. Ezt még melegíteni sem kell, sőt! Nyári melegben jól behűtve is kiváló választás.

Hozzávalók:
fél zacskó durumtészta (250 g)
2 paradicsom (180 g)
pár szem fekete olívabogyó (50 g)
2 olajos tonhalkonzerv (112 g)
1 gerezd fokhagyma (7 g)
1 evők. olívaolaj
pár levél medvehagyma

frissen őrölt bors
Tálaláshoz: jégsaláta

Elkészítés:
Főzd ki a tésztát, szűrd le és hűtsd ki. Vágd össze a paradicsomot, az olajbogyót, aprítsd fel a fokhagymát és ezeket keverd össze a tésztával. Add hozzá a lecsepegtetett tonhalkonzervet és az olívaolajat. Sózd, borsozd, aztán egy olló segítségével darabold fel a medvehagymát és kavard a salátához. Tálald ropogós jégsalátával.

5 felé osztva a tápérték 1 adagban kb. 39 CH/250 Kcal.

Tipp:
Ha éppen nincs medvehagyma, használhatsz snidlinget, újhagymát, lilahagymát.
Készítheted teljes kiőrlésű tésztával is.
Cukorbetegeknek: Sima durum tésztát heti egyszer, teljes kiőrlésűt akár naponta is ehetsz.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .